Skip to main content

INTERNE KLACHTENREGELING

Indiening klacht
Letselschadebureau Van Zanten (hierna: LSBVZ) spant zich in om de belangen van haar cliënten zo goed en zorgvuldig mogelijk te behartigen. Mocht u onverhoopt ontevreden zijn over onze dienstverlening, dan kunt u schriftelijk (Postbus 201, 1960 AE Heemskerk) of per e-mail (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) een klacht indienen. We verzoeken u om in dat geval uw klacht zo duidelijk mogelijk te omschrijven.

Behandeling klacht

  • LSBVZ zal de ontvangst van een klacht binnen 10 werkdagen bevestigen en aan de klager informatie verschaffen over de interne klachtenregeling.
  • De beoordeling van de klacht geschiedt door een andere medewerker dan de medewerker tegen wie de klacht is gericht.
  • Indien nodig, zal LSBVZ om een aanvullende schriftelijke toelichting vragen.
  • LSBVZ zal uiterlijk 20 werkdagen na ontvangst van de klacht (of de aanvullende schriftelijke toelichting) een inhoudelijke reactie op de klacht versturen.
  • LSBVZ zal de klacht schriftelijk behandelen, waarbij afzonderlijke aspecten afzonderlijk worden beantwoord en gemotiveerd.

Externe klachtenprocedure
In het geval u niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u uw klacht ook voorleggen aan het externe Klachtenloket NIVRE:

  • per e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
  • per post: Postbus 90600, 2509 LP Den Haag